Friday, May 1, 2009

ZooM in Kuching, Sarawak

Disebabkan kegatalan tangan mazni azis buka laman web airasia maka terciptalah percutian ke Sarawak...11-13 april 2009..best jugak...Ahli rombongan terdiri daripada sepupu aku..Muni, bestfren aku..Achik..adik2 aku...Nah & Zenn dan aku sendiri...

Hari pertama (11hb April) kami sampai je terus disambut oleh sepupu aku..Ecah n kwn2 nya yang menuntut di UNIMAS..pastu Yan, Art n Payed(suami art). . 1st day sampai dah pegi shoping kat Serikin..sempat la kami beli kain nak buat baju raya, kain batik, kain pelekat, telekung dan macam2 lagilah. Harganya murah juga tu yang best nak membeli. Disebabkan pulun shoping tak sempat la nak amik gambar.

Hari kedua (12April) -G water front jalan2 sambil posing2 sampailah tengahhari..lepas solat zohor kami pegi santubong pula..cantik pantainnya..Kami pegi pantai damai & pantai puteri..tak mandi pun just tengok2 orang n amik gambar..dah petang sikit balik ke bandar kuching makan malam n balik kolej sepupu aku tido sana.

Hari Ketiga (13 April) - Pagi2 dah keluar pegi pasar satok beli ikan terubuk..banyak juga la kami beli. Harganya lebih murah kalau nak banding ngan kat Bintulu. Lepas tu g water front beli kek lapis n beberapa barang lagi. Lepas tu g airport...kembali ke Semenanjung...sekejap sangat rasa..tak puas berjalan pun..maybe next time boleh pegi lagi...


tengah-tengah panas posing kat sini..

kat santubong..damai beach resort

kat water front

kat pantai puteri..




2 comments:

yatie chomeyl said...

ucu x kire..angah kene pos kek lapis swak mai sini..ucu dah ngidam titik2 air liur neh....uwaaaa...nak kek lapis swak...

mazni_azis said...

kek lapis sarawak kena srh art ke yan yang pos ke sana...ucu try la wat kek sarawak pulak..