Tuesday, January 1, 2013

Welcome 2013

Melangkah lesu di awal 2013...semoga kelesuan ini tidak berpanjangan. Aku bekerja pada malam tahun baru 2013. Berchating seketika dengan Atifah dan Cigdem. Hilang kerinduan setelah lama tidak berchating dengan mereka. Mode happy... Kemudian sepi kembali...Dentuman mercun dan warna-warni bunga api di atas Hotel Hilton, Petaling Jaya dan sekitar kawasannya tak mampu menceriakan hati yang masih sepi kerana terpaksa berjauhan dengan HZ. Hanya tersentuh setelah menerima mesej dari HZ pada pukul 12:13am, 1 Januari 2013 dan mampu membuat ku tersenyum...:)

"Ya Allah, Kau jadiknlh tahun 2012 berlalu dgn penuh kemuliaan. Kau berikanlah tahun 2013 yg m'datang ini sebagai tahun yang penuh dgn keberkatan dan rezeki yg m'curah2 utk kami sekeluarga. Amin ya rabbal alamin... Drp suamimu-Hadi Zainal."

Tahun 2012 adalah antara tahun yang paling bermakna untukku. Syukur Ya Allah kerana anugerahkan dia untukku. Azam tahun baru? Tak der yang spesifik. Cuma mengharapkan kemaafan dari semua orang yang aku buat salah  samada sengaja atau tidak sengaja. Dan semestinya ingin menjadi isteri yang baik, anak yang baik, ibu yang baik, kakak yang baik, kawan yang baik, manuasia yang baik dan of course menjadi hambaNya yang taat dan bertakwa. 

4 comments:

cik embun said...

hehhee . sorry sgt kerana terdelete semua kenangan di bb . :(
nk buat cm ne , da tak sengaja. mungkin ade hikmah terdelete tu .. ;PPPPPPP huhu.



*bukannye ape , nk mintak belikan fon baru untuk kite je. heheheeh :P

zerNn AziS said...

selamat 2013..semoga apa yg di hajati tercapai.... baby HW is coming...hehe

mazni_azis said...

cik embun: sayang tahu tak mesej2 kat bb tu..banyak kenangan...huhuhu.
Zern: excited tunggu baby HW nih...semoga dipemudahkan.

Anonymous said...

Salam All... saya ade satu lot Fasa 7 size tanah 6380 sg ft lot corner untuk di jual (Bandar Akdemia).

Klu berminat callor mesej saya 011-19701524 (Aziz)