Monday, May 12, 2008

♥ Happy Mother's Day ♥


Hepi mother's day to all mothers..
Im very lucky coz i hv great mother..Pn Samsiah Ibrahim...thanks mak....I LOVE U SO MUCH.
Tengah hari semalam aku cal mak n wish kat mak sempena hari ibu...Setiap ibu menunggu panggilan anak2 nya untuk mereka merasa mereka di hargai anak2..Bukan hadiah yang mereka inginkan..(tapi klu dapat best jugak, aku rasa la tapi tak tahu la betul ke tak sebab aku tak jadi ibu lagi)..Mak aku dari 7hb lagi dok tya knp tak wish kat dia..dia pun sebenarnya tak tahu date yg sebenarnya hari ibu ni..dok tgk kat iklan tv3 tu macam2 cerita sempena hari ibu so dia ingat dh hari ibu la...aku cakap tgu la hari ahad ni...n alhamdulillah aku masih sempat mengucapkan kepada ibuku selamat hari ibu n i love u so much..
Aku nmpk ssh payah mak nk besarkan kami 9 beradik..betapa ssh payahnya dia nk memenuhkan keinginan setiap anaknya...nak layan perangai anak2 yg macam2 perangai..yang bercakap terlebih yang tak suka cakap yg sensitif yg makin menjauh dan macam2 lagi..tp mak ttp sabar, selalu think positif.
So sebagai anak, aku harap sgt dapat memberi kehidupan yg lebih selesa kepada mereka...Moga dipermudahkan Ya Allah...amin.

2 comments:

noor munirah said...

hmmm.. kalau lah kita ditempat mak, mmpukah kita lalui seperti mana dia lalui?? aku rasa x.. sekarang ni pun sng sgt nak temper, tapi tgk mak cool jer..

aku sayang mak..sayang mak ngah juga.. smoga mereka dirahmati Allah.. tidak terkecuali mak su.. semoga sentiasa dilindungi Allah..di tunjukkan jalan yang benar.. di permudahkan segala urusan.. diberi ketenangan hidup dunia dan akhirat.. ameen..

mazni_azis said...

aku pun sgt menyayangi mereka...