Wednesday, May 14, 2008

Oh Muharram!!!!



12 hb mei hari tu aku g servis Muharram aku..major servis..g servis kat tempat yang aku tak suka..apa lagi hampir naik juga la tekanan darah aku...huh..sabo...sabo..banyakkan sabar..kenala Rm187.70..Aik murahnyer bukan ker major servis mahal...tu kalau auto dik..itu lah jawapan dari kerani kat pusat servis tu kata..Tak puas hati betul la kat pusat servis nih...Lepas pegi servis tu pergi pulak kedai tayar sebab rim tayar aku yang belakang (kanan) bengkok sikit mungkin termasuk dalam lubang masa bawa laju..Ok la dia kata sebiji tayar Rm30...Rupanya selepas di chek bukan satu yang rosak, bukan dua juga tapi tiga..mak aiii kopak la aku..Kena la Rm 90..Tu la penangan Muharram... kekurangan money aku nk bersuka ria...huhuhuhu..

2 comments:

noor munirah said...

huhu..muharam oh muharam...

xpe la invest sket groom si Muharam.. banyak berjasa tuh..

muharam jr pn dah nak dekat 10000km ni, nk kena service lagi..

mazni_azis said...

bkn invest sikit dah...dah byk..huhuhu..ni nk kena tukar tayar pulak..