Wednesday, February 25, 2009

Mataku ketumbit...huhuhu

Petang ni aku bercakap dengan achik setelah sebulan lebih tak bercakap dgn dia...Tak bercakap tak semestinya bergaduh kerana kami stil mesej. Aku sedih kami tak serapat dulu lagi..Aku terasa aku kehilangan best fren aku sejak 19 januari 2009...Aku call pun sbb tlg isikan KPLI dia.Aku harap dia dapat KPLI tahun ni..Aku tak suka dia dok kat kilang tu lama2 kerana aku tahu dia tak pandai membawa diri kat situ...

Mata aku hampir 2 minggu ketumbit...ni pun still ada lagi aku harap cepat sembuh..Ketumbit ujian Allah sikit ni pun untuk aku dah buat aku lemah..Aku hilang keyakinan ngan orang...Bila aku fikirkan orang yg dekat palestin tu lagi la cedera teruk tapi semangat diorang sgt kuat... Penyakit jugak penghapus dosa..Ini mengingatkan aku yang gatal tangan cuba mengsearch foto EL&^*&*^^* kat Youtube yang heboh baru2 ni..So aku insaf...sakit ini ada hikmahnya...(tapi aku tak berjaya nk tgk gambar tu yer)...

Aduss tak der idea nk mengarang lagi..Cukup la setakat nk update blog yang dah berabuk n bersawang ni juga tatapan siti rahimah yang tak sabar2 nk baca entry baru aku..:P

6 comments:

R28est said...

owhh..jadi tulis nie utk saya bc je la ye? hihi ;p

ala ngah xpe, lama awk besa la nanti..ade lagi ke istilah best fren??huhu...aaaaa sakit bangat tu!

pasal mata tu..hah gatal lagi kan..sib baik xjumpe video tu..ke ade tgk video lain? hik hik ;p

mazni_azis said...

yerla untuk awak baca sbb saya tau awk tak sabar nk komen kan..:p..saya menulis ikut mood...biasanya time sedih yg plg suka menulis...macam luahan perasaan la konon..
Bkn setakat istilah tapi bg sy dia tetap bestfren saya selama-lamanya walaupun keadaan dah berubah...huhuhu
tahu ker saya tgk video aper...hehehhe

gadiselatan said...

ohh...patutla dpt ketumbit...aku tanyer ko skodeng saper..ko kate tak de...rupenyer ade niat...nasib baik ICT da block laman2 yg bole jdkn ketumbit ko besar nih...hehehe...skrg da baik ke lum??sabor eh...

mazni_azis said...

sekarang dalam proses penambahbaikan lagi..doakan aku yer..apapun tq tlg searchkan ubat tradisional kat aku..ubat2 tu lagi bagus dari ubat klinik..

yatie chomeyl said...

eee...rupa2nya ada niat gak nak tengok gambar eli****** tu... isk3x padan muka dah naik ketumbit :P

mazni_azis said...

macam mana ucu tau eli******..ha ucu tgk juga yer..Niat je tak berjaya tgk lagi..hehehe..