Wednesday, May 2, 2012

Again....

Malam ini perasaan empati saya terhadap seorang wanita yang tersangat dekat dengan saya menjadi-jadi. Ya Allah apa yang harus aku lakukan..Semoga dipermudahkan segalanya Ya Allah...Ampuni aku Ya Allah..Saya kuat kerana Allah beri mereka untuk menguatkan saya...keluarga saya...Alhamdulillah...Saya sayang keluarga saya walau apapun terjadi...walau ada kekurangan didalamnya...Saya percaya setiap KESUKARAN pasti ada KEMUDAHAN...BerTABAHlah wahai HATI.

#My lovely sibling without abang sebab amik pic ni and Hafiz sebab tak lahir lagi kot#

3 comments:

yatie chomeyl said...

kenapa angah? everything OK ke?kalau nk cite apa2, ucu sudi dgr. take care dh dekat hari bahgia ni

mazni_azis said...

thanks ucu because selalu dekat dgn angah...its ok hanya luahkan perasaan untuk meredakan resah hati...:) doakan semuanya dipermudahkan yer,...

zerNn AziS said...

ya...mengalami perasaan yg sama...