Saturday, April 9, 2011

Tenkiu Cik Embun & Cik Zen

Tenkiu Cik Embun & Cik Zen kerana telah mencantikkan blog saya. Ceritanya saya tengok blog Cik Embun..Macam2 dia letak..Saya pun order la. Saya malas nak godek2 sendiri. Tapi saya tetap nak konsep warna hijau tu. Tapi lepas Cik Embun tambah itu dan ini dah hilang On'na Noko saya. Tak tahu g mana...huhuhu.

Yang bestnya dalam proses Cik Embun mengedit blog saya, saya pun buka jugak. Mula2 terkejut sebab Cik Embun telah mencacatkan blog saya. Pastu bila tya Cik Embun, Cik Embun cakap tunggu dulu jangan buka lagi sehingga Cik Embun cakap siap. Tapi saya buka2 juga. Tak sabo..ngeee

Malam nyer Cik Zen pulak rajin tambah2. Ada la Cik Zen tambah kartun..comot jer.. saya pun remove...hehehe..sorang tambah sorang delete. lawak jer.. Tapi semalam memang best layan blog jer. Nak tambah apa2 saya order kat Cik Embun & Cik Zen jer..:)

Hmm..sekian cerita untuk edit blog. Cerita hari ni pulak...Hari ni ingat nak menjalankan sesi photografi sempena sakura yang sedang memekar di sekitar Tsukuba. Subhanallah cantik sangat sakura ni...K lah nanti update pasal sesi photografi tu kalau jadi..
*
*
*
Gambo Cik Embun & Cik Zen
*
Sape lebih tembam...:P

Orang jogging diorang bergambo jer @ Taman Jaya, PJ, SELANGOR

Kat Pesta Buku 2010, PWTC, KL

Gambar lama..Giant, Manjung. PERAK


P/s: Aah, diorang memang "poyor"


1 comment:

zerNn AziS said...

ohhoooo....mesti la ce lg tembam...hahahhaa....yg jogging tue dlm Um jela..tepi tasek..bkn jogging pon...amik gamba ja lebih....