Tuesday, December 27, 2011

Keputusan yang TERBESAR kot dalam hidup

Dari kecil lagi aku yang selalu membuat keputusan untuk aku. Dimana aku nak sekolah, nak masuk asrama ker, nak keluar asrama ker, nak ambil universiti mana, nak pilih bidang apa. Nak beli kereta apa.
Keputusan-keputusan untuk adik-adik juga kadang-kadang aku yang buat. Bukan bermaksud mak dan abah tak ambil peduli, tetapi mereka tidak faham dan tidak tahu proses-prosesnya tetapi mereka sentiasa support whatever pun pilihan aku. mereka selalu mempengaruhi aku walaupun tidak sedar dan pastinya doa tak putus-putus untuk aku.
Alhamdulillah semua keputusan setakat ini adalah yang terbaik. Syukur ya Allah. Sekarang, sekali lagi aku kena buat keputusan. Keputusan yang terbesar kot dalam hidup aku. Aku mengharapkan petunjuk Mu Ya Allah kerana sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui...Semoga keputusan yang akan ku buat adalah yang terbaik untuk ku, agamaku, keluarga ku, saudaraku di masa kini dan di masa akan datang...amin.

****Jangan tanya keputusan apa...biarlah rahsia...:P (geram tak...hehehe)

4 comments:

yatie chomeyl said...

yeay..angah dh nak kawen ;)

mazni_azis said...

eh mommy jarum...jangan wat spekulasi okay...:P

siti said...

ehem.ehem.besar punye!! :)

mazni_azis said...

p update blog rasa tu tim..:P