Sunday, January 1, 2012

1st entry for 2012...antara MIMPI dan REALITI

This is my first entry for this year....Tiada matlamat or azam yang ditanam kerana sudah tertanam pada Muharram yang lepas. Semoga istiqamah melakukan apa yang aku nak lakukan. Sepanjang tahun 2011 banyak pengalaman yang dilalui yang sebelum ini tidak pernah terfikir aku akan lalui..Pastilah pengalaman merasai gegaran kuat gempa bumi Tohoku mac 2011 tidak akan aku lupakan sepanjang hayat. Semua yang berlaku adalah ketentuanNya...yang menambahkan kematangan diriku..colours of my life.. End of year 2011 adalah detik-detik ujian hebat untuk diriku. Antara MIMPI dan REALITI. Terima Kasih REALITI kerana hadirnya tepat pada masa. REALITI membangunkan aku dari MIMPI. Ya MIMPI yang aku lalui memang sangat indah tetapi tetap hanyalah sekadar MIMPI. Yang indahnya tidak berpanjangan. Syukur Ya Allah kerana menganugerahkan aku akal untuk mengikut HATI dan bukannya NAFSU!

No comments: