Tuesday, March 22, 2011

Apa Yang Aku Mahu

Lepas jer habis tgk TV kat bilik Cidgem ngan Tim & Teep balik bilik rasa sangat sunyi dan seperti merindukan seseorang/sesuatu atau apa2 sahaja yang tak dapat ditangkap oleh otak dan hati.. Tak tahu kenapa terbit rasa sedih dan ingin menangis... Tiba2 jer..APA YANG AKU MAHU.. benci dengan situasi ini aku pun ambil kamera dan snap beberapa photo dalam bilik 551 ni.. Hari sabtu ni dah boleh balik TBIC.. Owh rindunya ngan bilik 335.. Rindunya nak berbasikal dan main badminton kat gym TBIC...

Bilik semasa di TIC

Seminggu ni asyik tengok TV pasal kejadian gempa bumi, Tsunami dan kebocoran loji nuklear di Fukushima... Langsung tak der mood nak study and buat homework yang banyak dan susah tu..

Apa Yang Aku Mahu..Bilik air yang kemas dan tersusun.. Bayangkan mangsa2 kat evacuation area yang tiada kemudahan ini.. sob..sob..sob..

Apa yang aku mahu Katil dan tilam spring yang selesa sudah tersedia..

Meja study la kunun.. tapi malas study...

Apa lagi yg aku mahu..heater pun lengkap..bayangkan sekali lagi mangsa2 tanpa keperluan yg cukup seperti ini.. Alhamdulillah syukur atas nikmatMu tuhan.


Jadi, janganlah bersedih..jom sembahyang Maghrib..

3 comments:

yatie chomeyl said...

jommmmmmmm

zerNn AziS said...

lebih kurang mcm hotel doh bilik tue...better dr rumah tumpangan...best la tue...
"apa yg kamu mahu , itu yg kamu cari"

mazni_azis said...

manusia tak pernah puas apa yg dia ada kan..lepas dpt yg ni nk yg tu..semoga kita selalu bersyukur dgn nikmatNYa