Friday, March 25, 2011

Jalan-jalan sekitar TIC jumpa restoran India

Hari ni adalah hari ke 12 kami menginap di Tokyo International Center (TIC). Esok InsyaAllah kami akan pulang ke Tsukuba International Center (TBIC). Gembira rasanya dapat pulang ke Tsukuba..Home Sweet Home..:) Dan tak sabar juga nak ke Building Research Institute (BRI) tempat kami belajar..Tempat kami rasa gempa bumi besar pada 11 Mac 2011. Nak jumpa staf2 IISEE yang baik hati dan sensei2 yang ku rindui..

Semalam jalan2 dengan Tim dan Delvin sekitar TIC. Saja...dah boring2 lepas kelas ambil la udara kat luar tu. Lepas tu kami jumpa restoran halal milik warga Pakistan. Apa lagi makan ler jawabnyer..So hari ni bawa Teep dan Cigdem pulak makan2 kat sini. Sampai sekarang still kenyang. Mana tak nya aku memang order macam2 dan banyak pulak tu.. Tak per la bukan senang nak jumpa kan.
Now layan photo2 sekitar TIC dan restoran India. Tak banyak picture yang aku tangkap sebab aku banyak jadi model jer. Tapi dalam kamera Tim...

Aku suka dengan design bangunan ni

Sepanjang jalan ni banyak bangunan cantik yang menarik pandanganku.. disebelah kanan ada masjid yang dibina oleh kerajaan Turkey..

Ambil kesempatan masa traffic light merah kat depan tu..kalau tidak jalan ni sangat busy

Ini dia ahli rombongan pada hari ini..tidak termasuk photographer yer

Ini la restoran India tu...Jom masuk

Masuk2 posing dulu

Mestilah aku pun nak posing jugak kan..

Anak toke restoran..suka sungguh dengan kami..

Fresh salad

Chicken tandori

Sebenarnya banyak lagi makanan yang kami makan. Tapi aku lupa nak ambik gambar. Maklum la teruja sangat nak makan.. tak ingat apa dah.

P/s: Di kesempatan ini nak promote sikit projek my friend untuk membantu mangsa-mangsa gempa bumi dan tsunami kat Jepun. Kita tak dapat tolong banyak tolong sikit pun jadilah.."sikit-sikit lama-lama jadi bukit"...Klik DISINI yer...

6 comments:

yatie chomeyl said...

thanks sudi promote ye angah :)

Muna Zaen said...

bagus, bagus...(aktiviti korang + blog aid tu..nak tolong promote gak)

zerNn AziS said...

sedap ke makan tue....nnt mesti kamu nk pegi mkn lg kn.............

cik embun said...

eh eh..mcm mknan kt kte tyme g hotel -table manner hri tu...haha

Mazly said...

best je.. sedap X?

mazni_azis said...

sedap sangat..masih terasa nasi beriani dia...